rico

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Skin

Av Fredrika - 26 december 2013 22:51

Nu ligger man hemma i Emmas säng efter några dagars julfirande. Mätt och go är man efter dessa dagar och fått mycket fint i julklapp!

Julen är en väldigt fin högtid tycker jag! Man spenderar den med människor man älskar och äter god mat och delar många skratt och minnen. 

Imöra åker jag och den bästa kvinnan i världen till Stockholm för efterlängtad ledighet och bara shoppa loss! Ska bli så skönt att åka bort med Emma till Stockholm och bara få vara med pojkvännen och en fin vän ett tag. Själv stannar jag bra länge och det ska bli så underbart! Funderar på att stänga av mobilen nästan så man slipper all skit som kommer upp på den. 

En sak som är fruktansvärt irriterande fast samtidigt fruktansvärt roande är alla hashtags på instagram xD

Vem fan hashtaggar liksom; #ligga #redlips #lips #eyes #nose #nasty #sexy #girl #beauty om sig själv ? xD Asså det är ju så fullständigt onödiga hashtags som bara finns. Jag menar dom som ser bilden ser väl förhoppningsvis att du har en näsa, ögon och mun? Annars skulle i alla fall jag bli fruktansvärt rädd xD

Men det är min åsikt, tyck ni andra som ni vill.


Nu ska jag och Emma mysa ner oss och tagga avresa imöra!

Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 8 december 2013 21:02

Nu behöver jag lufta mig innan jag exploderar och slänger en stol på någon. (skämt åsido)   Hatar är ett väldigt starkt ord du inte ska använda om du verkligen inte kan stå för det... Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag HATAR dubbelm...

Av Fredrika - 10 oktober 2013 18:30

Det bästa med att bo med två vänner är att man alltid har någon att prata med! Dom är också bra på att montera! ;) *host* Om vi ska vara brutalt ärliga någon sekund nu så kommer vi till veckans sanning! Jag förstår mig inte på folk som uppför si...

Av Fredrika - 16 september 2013 16:38


Ja nu har man ju kommit igång med universitetet och studierna! Jag tänker inte säga att jag tycker det är lätt.. Det är mycket att läsa och jag får lite smått panik när jag missar en dag! Det gjorde det ju inte bättre att datorn ville krångla med ...

Av Fredrika - 29 juli 2013 22:59

Emma sa till mig att släppa lite ilska på bloggen så jag får nog ta och göra det.   Har precis sett filmen Agora (vilket jag tycker varenda kotte ska se) Den handlar om kvinnan Hypatia som ca 370-415 e.kr och som anses vara en av historiens för...

Av Fredrika - 29 juli 2013 17:44


Då har man nu flyttat till Karlstad och bor ihop med super pinglan Emma! Känns på ett sätt jätte konstigt eftersom jag aldrig mer någonsin kommer åka tillbaka hem till Strandvägen i Åmotfors som man ändå växt upp i dom senaste 16 åren. Resten av fa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards