rico

Alla inlägg under april 2013

Av Fredrika - 12 april 2013 08:15

Detta va ju fett längesen iaf!
Jag jobbar som en tok, and I love it!
Har faktiskt inte hunnit med så mycket annat än det faktiskt.
Men jag har iaf varit ute på en liten tripp i helgen när jag ändå var ledig!
Kan ju säga att det var det bästa och roligaste jag gjort på länge!
Du är så jävla fin!?


Hade mysigt med emma och sophy igår kväll! Du får vara här oftare sophy!


Under helgen blir det jobb och greja med huset som snart ska ut för försäljning. Kommer kännas så jävla konstigt... Men men man kan ju inte bo på samma ställe hela sitt liv.


Dagens ämne? Mjaaaaaa.
Dagens kloka ord från Fredrika ist;
Om det gör dig lycklig, tveka inte!


Men vi höres väl snart igen så får vi se vad jag har att berätta!


Puss hej på er.

Ovido - Quiz & Flashcards