rico

Alla inlägg under mars 2013

Av Fredrika - 18 mars 2013 22:15

På min topp tio lista av saker som gör mig förbannad så finns det en sak som nästan är på toppen; Riktigt DUMMA människor.
När människor är på riktigt korkade kan jag bli helt galen! Jag blir så irriterad när folk är riktigt korkade och slänger ur sig saker. Och ni killar som ligger med korkade tjejer; bara för att dom stackars tjejerna är så korkade så att dom ligger med dig så gör det dig inte till en cool kille! Du är lika korkad!

Sån där jävla skit också med folk som dömmer andra människor för ditt och datt... Kolla dig själv i spegeln någon jävla gång! Om du har ett snyggt yttre så gör du dig själv ful med ditt äckligt falska inre!
Din falska fan! Allt du säger är bara lögn på lögn på lögn, och ÄNDÅ sätter du dig själv på en jävla pedistal! Ramla ner till verkligheten och ta en riktig blick på dig själv!
Finns fan ingen riktig moral bland människor längre. Vi är en utrotningshotad art!
Du kanske borde äta smink så du blir fin på insidan också!

Av Fredrika - 17 mars 2013 22:16

Singel
I ett förhållande
Gift
Änka
Sambo
Idiot

Det finns många sorter!
Trassligt
Bra
Underbart
För jävligt

Många alternativ

Av Fredrika - 17 mars 2013 22:16

Singel
I ett förhållande
Gift
Änka
Sambo
Idiot

Det finns många sorter!
Trassligt
Bra
Underbart
För jävligt

Många alternativ

Av Fredrika - 16 mars 2013 23:35

Tackar gudarna för min fina vän som svarar i mobilen när jag behöver någon att prata med.
"Du är jätte stark Freddie och ibland så orkar man bara inte."
Tar med mig dom orden vännen!
TACK!

Av Fredrika - 16 mars 2013 14:46

Då är jag ledig nu i fyra dagar och jag ska bara ta det lugnt.
Har varit ute och gått med evelina och sally nu det första och så får vi se vad dagen blir :)
Drömde världens värsta mardröm i natt också så hoppas man får sova bättre under natten som kommer!

Har kommit fram till att jag funderar alldeles för mycket på saker och ting. Vrider och vänder det fram och tillbaka.
Får jämt ont i huvudet till slut!
Men hoppas ni alla har en fin helg nu :)

Av Fredrika - 13 mars 2013 20:50

Nu har det varit mycket jobb på schemat och det gillas!
Va i Karlstad och hälsade på mina brudar, jag vill också lägga till att jag ägde ut dom totalt på monopol!

Träffade en jätte go man på tåget till Karlstad som skulle hem till stockholm. Han berättade massor om sin släkt och tvingade mig att lova att jag ska skaffa barn för att jag har så vackert hår! Vem kan säga nej när man får en sån fin komplimang?

Vi kom också in på jämställdhet vilket han hade väldigt intressanta idéer om.
Han nämnde till exempel att i bibeln så står det ju om skapelsen. Där gud skapade adam, men för att skapa eva så tog gud ett revben från adam för att skapa henne.
Som han såg det så var det en förnedring mot oss kvinnor. Att vi ska vara tacksam mot mannen för att det är "dom" som skapat oss.
Intressant man den där Finn!

Nu är jag ledig en dag och sen blir det jobb igen :)
Jag ska ta det så lugnt jag bara kan och riktigt njuta av den lediga dagen ska jag tala om för er!

Puss på dig!

Av Fredrika - 7 mars 2013 23:17

Vem älskar inte att få sms som får dig att skratta, le eller i alla fall få dig på bättre humör!
Emma brukar vara bra på att skicka sms som får mig att böja mig av skratt!

Hur underbart vore det inte att leva på 1800-talet? Om vi bortser från att kvinnor inte hade någon talan och allt det där... Hur snygga som helst var ju kvinnorna!

En natt tanke kom smygandes!
Jag vore att vrak utan mina vackra vänner. Så jag vill bara tacka er riktigt noga genom att säga att jag älskar er för att ni stannat vid min sida när jag har behövt plockat upp dom trasiga bitarna av mig själv. Det kanske finns några lösa delar kvar, men med er vid min sida är jag inte rädd.
Och min kära mor, far och lillasyster. Jag älskar er mer än ord kan beskriva.

Av Fredrika - 7 mars 2013 21:42

Blev en kort dag på jobbet idag. Är inte så användbar när jag knappt kan gå själv och hjärnan pulserar.
Så det blev hem till sängen.. Kul liv!

Tecknade filmer är nog den bästa medicinen av alla om man är dålig eller ledsen! Man glömmer iallafall allt annat runt om just bara för en timme och 30 minuter.
När hjärnan måste stängas av.

Minnet lever och kan ej jordas
Det kan ej gömmas bland stoft och grus
Nej, det ska leva i fågelsången
I blommsterdoft och i vindens sus

Ovido - Quiz & Flashcards