rico

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Fredrika - 5 mars 2013 22:53

Jobbar äntligen igen, blir så rastlös när jag inte jobbar!

Yasse är här på besök idag också!


Om du blir evig vad händer då?

Jag skulle lätt vilja leva föralltid! Kanske bottnar i att jag är så in i helvete rädd för döden.. Jag vill inte dö, och jag tror att anledningen för att jag är rädd för att dö är att jag inte vet vad som händer. Jag vet inte om det finns ett liv efter detta. I så fall känns det som att jag bara slösar massa tid just nu. Jag vill så mycket men det finns inget jag kan göra för de saker jag vill ska ske. FÅR PANIK HÄR BORTA! 

Jag kan ärligt talat bara börja gråta hysteriskt när jag tänker på döden... Den skrämmer mig på riktigt. 

Såg en bild på instagram idag på ett gammalt par och texten löd "Until the end". Tänk om man kunde få uppleva det? Då tror jag inte att jag skulle vara lika rädd, fast jo ändå. Tänk att hitta någon som man älskar så där riktigt innerligt så du inte kan tänka dig ett liv utan denna människa. Tänk om den dör för dig. Tänk om den bara skulle va med i en bil olycka eller något liknande. Nej fy fan. Våga vägra bli kär, så slipper man iaf oroa sig för det. 

Nej men... JAG VILL INTE DÖ!


   

Ovido - Quiz & Flashcards