rico

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

I wish I had an angel

Av Fredrika - 18 mars 2013 22:15

På min topp tio lista av saker som gör mig förbannad så finns det en sak som nästan är på toppen; Riktigt DUMMA människor.
När människor är på riktigt korkade kan jag bli helt galen! Jag blir så irriterad när folk är riktigt korkade och slänger ur sig saker. Och ni killar som ligger med korkade tjejer; bara för att dom stackars tjejerna är så korkade så att dom ligger med dig så gör det dig inte till en cool kille! Du är lika korkad!

Sån där jävla skit också med folk som dömmer andra människor för ditt och datt... Kolla dig själv i spegeln någon jävla gång! Om du har ett snyggt yttre så gör du dig själv ful med ditt äckligt falska inre!
Din falska fan! Allt du säger är bara lögn på lögn på lögn, och ÄNDÅ sätter du dig själv på en jävla pedistal! Ramla ner till verkligheten och ta en riktig blick på dig själv!
Finns fan ingen riktig moral bland människor längre. Vi är en utrotningshotad art!
Du kanske borde äta smink så du blir fin på insidan också!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 26 december 2013 22:51

Nu ligger man hemma i Emmas säng efter några dagars julfirande. Mätt och go är man efter dessa dagar och fått mycket fint i julklapp! Julen är en väldigt fin högtid tycker jag! Man spenderar den med människor man älskar och äter god mat och delar m...

Av Fredrika - 8 december 2013 21:02

Nu behöver jag lufta mig innan jag exploderar och slänger en stol på någon. (skämt åsido)   Hatar är ett väldigt starkt ord du inte ska använda om du verkligen inte kan stå för det... Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag HATAR dubbelm...

Av Fredrika - 10 oktober 2013 18:30

Det bästa med att bo med två vänner är att man alltid har någon att prata med! Dom är också bra på att montera! ;) *host* Om vi ska vara brutalt ärliga någon sekund nu så kommer vi till veckans sanning! Jag förstår mig inte på folk som uppför si...

Av Fredrika - 16 september 2013 16:38


Ja nu har man ju kommit igång med universitetet och studierna! Jag tänker inte säga att jag tycker det är lätt.. Det är mycket att läsa och jag får lite smått panik när jag missar en dag! Det gjorde det ju inte bättre att datorn ville krångla med ...

Av Fredrika - 29 juli 2013 22:59

Emma sa till mig att släppa lite ilska på bloggen så jag får nog ta och göra det.   Har precis sett filmen Agora (vilket jag tycker varenda kotte ska se) Den handlar om kvinnan Hypatia som ca 370-415 e.kr och som anses vara en av historiens för...

Ovido - Quiz & Flashcards