rico

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Fredrika - 8 december 2013 21:02

Nu behöver jag lufta mig innan jag exploderar och slänger en stol på någon. (skämt åsido)


Hatar är ett väldigt starkt ord du inte ska använda om du verkligen inte kan stå för det...

Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag HATAR dubbelmorals kärringar!

Ni är så fulla med skit så att det stinker en mil om er. Alla ska få tycka och tänka som dom vill, men när du fan inte kan stå för det du sagt och lite senare säger/eller gör något i stil med det du just sagt att du är emot eller inte gillar då kallas det fucking jävla dubbelmoral. Som i sin tur berättar att du är en osäker liten skit som aldrig skulle kunna stå upp för något eller någon! Lär dig och stå upp för NÅGOT i ditt liv NÅGON GÅNG! Fy fan va förbannad jag blir på sånt!

Skaffa dig en jävla stake innan du är så svag så att vinden kan blåsa bort dig! Lär dig också att hålla käften i stället om du nu inte kan lära dig att stå för någonting som kommer ur den käften!

Ni ryggradslösa där ute... Gå och skaffa en! För när du inte har någon ryggrad så behöver du fan inte gå runt och leka att du har någon heller! För det blir ju förbannat jobbigt för er den dagen då någon kommer klicka till och konfrontera er om det och ni står där och ska leka tuffa, när det egentligen bara är att blåsa på er lite och ni kommer falla omkull!


Är det någon som känner sig träffad av det här? Ja men gör något åt det då!! Nämner inga namn här, så om just du tog åt dig nu så kanske du borde ställa en stor fråga till dig själv... Varför tar jag åt mig?

Antagligen för att du är fylld av dubbelmoral och borde ändra på det!


Gillar du inte vad jag skriver? NEJ MEN SLUTA LÄS DÅ! Det underbara med en blogg är att här får man släppa på trycket lite, och det har jag fått gjort!


Tack och Hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards