rico

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Fredrika - 5 februari 2013 23:43

Det här var ju ett tag sen.
Helgen har spenderats med väldigt fina människor och en person som gör mig så där lite töntigt glad.
Igår blev det jobb men åkte till Emma på kvällen och va med henne och Emelie. Kolla skräckfilm och det är bland det roligaste jag kan göra med dessa människor! Det blir som en komedi istället! Idag har jag min älskade Jonna på besök också! Kollat film, beställt mobil skal, klänning till min kusins bröllop och bara allmänt tjatat hål i huvudet på varandra! Lika underbart varje gång!
Denna vecka blir det ganska mycket jobb och det är jag as nöjd över!

Har vi något mer intressant att lägga till då?
Hmm...
Jo! Vuxen livet suger... Jag vill va liten igen. Då ditt största problem i världen var att du typ trodde att det fanns monster i garderoben! Nu är det massa räkningar, du får inte bete dig hur du vill för då är du barnslig. Nej jag fortsätter se på Disney film och ha kudd krig med Jonna och Emma ! Haha
Nej nu ska vi kolla lejonkungen 2
Sov gött!

Ovido - Quiz & Flashcards