rico

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Fredrika - 28 februari 2013 00:38

Har min vackra jonna här som varit här några dagar och vi har pratat bort nätterna, spelat geni med evelina, kollat film så tårarna började rinna. Bra dagar helt enkelt, mer av detta tack!

Vi har pratat om allt mellan himmel och jord men ett samtals ämne jag och mina kära vänner alltid åter kommer till är sex och relationer!? Haha finns för mycket att prata om när det kommer till dessa ämnen tror jag.
Men en väldigt stark åsikt vi båda kom fram till var att ett föehållande ska bara ha två personer i det. Det verkar nästan som dagens förhållande ska ha minst tre!?
När blev det så egentligen? I ett förhållande så ska det handla om två personer, inte en tredje eller en fjärde!
Så ni som inte håller med om det får ursäkta men då ifrågasätter jag er syn på vad kärlek är.
Min tanke, ta den som du vill.

Imöra ska vi nog bara ta det lugnt innan jonna drar hem igen (sadface).
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda!

Tänker avsluta med den bästa meningen jag har lärt på mina snart 20 år på denna jord;

"Hata mig om du vill, jag föddes fan inte för att göra dig lycklig!!"

Ovido - Quiz & Flashcards