rico

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Fredrika - 11 december 2012 14:32

Ligger i soffan och ser på mästerverket Face off med evelina! Ni som inte sett detta mästerverk borde göra det på en gång!
Har kommit fram till med min fina evelinas hjälp att jag kan lägga jävligt random kommentarer. Ska ge er ett fint exempel på detta. . .
I filmen så säger John Travolta till sin fru något i stil med " om en man inte kan komma hem till sin fru varje kväll, så åt helvette med landet." det uppstår alltså ett naw moment. Då säger jag " ja evelina du upplever det där äckligt gulliga ju, men JAG då???"
Evelina försöker nu trösta mig lite med att säga "Han som kommer säga det till dig Fredrika är på väg!"
Mitt svar på detta blev. . .
"JÄVLAR VA SEN HAN ÄR!!!"

Nej jag är inte störd. . Det har iaf inte bevisats än!
Haha, blir att dra till Karlstad sen och ha lite mys kväll antar jag!

Så detta får bli mitt flummiga inlägg för idag! Haha ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards