rico

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Fredrika - 14 december 2012 00:41

"Thinking to much can only cause More problems"

Känner att den meningen stämmer lite in på mig. Jag är mästarnas mästare på att tänka för MYCKET på saker och ting så det skiter sig typ till slut bara för just den saken att jag tänkt över denna sak alldeles för mycket. Jag gör saker och ting krångligare än vad det egentligen verkligen är. Jag över analyserar massa saker (och aldrig till något positivt..)


Tror jag sagt till mig själv 1249873894794729 ggr att sluta tänka så mycket på saker och ting men det går INTE! Tankarna flyger och far lik förbannat!


Har spenderat dagen med Emma idag och imöra blir det att hälsa på Alex med söt liten bebis för att sedan dra sig hem. 

Blir att jobba på lördag och sen får vi se vad som händer ute i världen!


Emma har konstaterat att jag har aggritions problem idag också.. Hmmm`? Inte jag väl? Kan aldrig tänka mig... 


"Vi säger så här, om någon skulle komma fram och kalla Emma för hora hade Emma kaxat tillbaka via mun. Fredrika kommunicerar med sina nävar!" Sagt som exempel av Emma


Håller kanske lite inte alls ganska mycket jobbigt att erkänna med emma meeeeeeeeeeen! Bete dig inte som en idiot så slipper vi ta reda på det :D


Nu ska vi fortsätta kolla serier och sen sova (det vi gör bäst)


PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS OCH HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Ovido - Quiz & Flashcards