rico

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Fredrika - 13 december 2012 00:39

Väldig sann rubrik faktiskt. Det är många människor (inklusive jag själv) som alltid säger "JA, lätt att vi ska till Frankrike!" t ex, men det blir aldrig av! Eller folk som skriver en sak men menar något helt annat!

Jag ska från och med nu göra mer saker än att bara säga dom! Så där bara! 

Så kom igen, släng fram förslagen! (förutom något som har med höjder eller spindlar att göra typ..) 

Man måste ju ha någon gräns liksom! Hahaha..


Fotade med Yasemin igår också och pratade om allt mellan himel och jord med Linn i kanten också ;p

Det "värsta" med att ta kort med Yasse är när hon ska redigera bilderna och lägga till effekter och sånt. Det kan ta evigheter för kvinnan blir aldrig RIKTIGT nöjd! x) (ändå en väldigt fin egenskap)

Vi spådde oss i kort igen också, det börjar fan bli creepy på riktigt! Vi ställde typ samma frågor som förra gången och svaren blev ungefär samma!!! OMG!

Jag vill inte! Jag har världens sugigaste framtid isf! SKONA MIG!


Kan också slänga in en kommentar om hur gulliga mina hussar Berry och Evelina är tillsammans också! Fy fan, jag får jämt hål i tänderna!


Men annars så tänkte jag väl bara lämna er här med ett par visdomens ord från vår kära Bonde Bengt från Bonde söker Fru;


" Det där med kärlek är så svårt, för att alla har funderat genom alla generationer på vad kärlek verkligen är för någonting? Men det är ändå något som vi flesta tror på och jag sluter mig till den skaran."

 

Jag sluter mig också till den skaran!


HA det asa mega awesome underbart gött allihop!


 

Ovido - Quiz & Flashcards