rico

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

My heart has been here before

Av Fredrika - 2 januari 2013 23:02

Idag har man fikat med gosiga Emma! Har en sida i min kalender där jag skriver ner lite udda citat som mina vänner säger. Emma blev med på den sidan idag ; "Ja... Smaken såg ut som baken!" Fan va fin denna människa är! Inte konstigt att vi är vänner!

Nu sitter man i Linns lägenhet och chillar och lyssnar på musik. Linn har ett påstående att jag är lika romantisk som en sten. Men då svara jag bara att stenar kan ha fina texter på sig. Nej men Linn är helt enkelt förälskad i allt som har med romans att göra, medans jag har mina litte mindre romantiska dagar. Dom flesta dagar så är jag allt positiv mot kärlek och allt det där gulligulliga! Men vissa dagar, I just don't feel it. Hahaaha! 

Som idag när vi kolla på Smallville så kom det en sån där scen som bara är så romantiskt så att du får hål i tänderna så gulligt det är! Men just då så råka jag väl typ gömma mig under täcket och ville inte kolla så då tyckte Linn att jag borde visst kolla men då kommer jag och kontrar med en typisk "vrång Fredrika" Kommentar; "Sånt där händer ALDRIG i verkligheten, dom borde inte lura i folk att sådant händer i verkligheten!" Då gick det ju inte att få stopp på kvinnan sen! Så idag är jag väl lite mindre romantisk. Men Linn är en hopplös kärleks freak så hon är bara positiv och tror att just den scenen kan hända, GOOD FOR YOU! Hahaha ;)

Nej men man får väl dra på det romantiska benet i kroppen så hon slutar klaga!


Imöra blir det att sätta sig på bussen och dra till Stockholm igen!


Känner att jag avslutar detta inlägg med ett fint citat från The Joker i Batman;

"Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I cought it. You know, Ijust... Do things."

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 26 december 2013 22:51

Nu ligger man hemma i Emmas säng efter några dagars julfirande. Mätt och go är man efter dessa dagar och fått mycket fint i julklapp! Julen är en väldigt fin högtid tycker jag! Man spenderar den med människor man älskar och äter god mat och delar m...

Av Fredrika - 8 december 2013 21:02

Nu behöver jag lufta mig innan jag exploderar och slänger en stol på någon. (skämt åsido)   Hatar är ett väldigt starkt ord du inte ska använda om du verkligen inte kan stå för det... Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag HATAR dubbelm...

Av Fredrika - 10 oktober 2013 18:30

Det bästa med att bo med två vänner är att man alltid har någon att prata med! Dom är också bra på att montera! ;) *host* Om vi ska vara brutalt ärliga någon sekund nu så kommer vi till veckans sanning! Jag förstår mig inte på folk som uppför si...

Av Fredrika - 16 september 2013 16:38


Ja nu har man ju kommit igång med universitetet och studierna! Jag tänker inte säga att jag tycker det är lätt.. Det är mycket att läsa och jag får lite smått panik när jag missar en dag! Det gjorde det ju inte bättre att datorn ville krångla med ...

Av Fredrika - 29 juli 2013 22:59

Emma sa till mig att släppa lite ilska på bloggen så jag får nog ta och göra det.   Har precis sett filmen Agora (vilket jag tycker varenda kotte ska se) Den handlar om kvinnan Hypatia som ca 370-415 e.kr och som anses vara en av historiens för...

Ovido - Quiz & Flashcards