rico

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

In the Happyland

Av Fredrika - 31 december 2012 15:37

Har spenderat dom senaste dagarna i Karlstad med fin fina vänner! Har också blivit helt förälskad i Happy Feet filmerna! 

Har shoppat lite nytt till mig själv dessa dagar också , lite gött med något nytt.

Idag inviger vi det nya året då allihop. Vissa har haft ett bra 2012, vissa har inte haft det. en det bästa man ska göra på ny år är att tänka på allt roligt man kommer se till att göra nu i nästa år. 

Själv tänker jag se till att detta år blir allt jag vill att det ska vara. Jag satsar på att känna mig lycklig, tillfreds med mig själv och mitt stora mål är att göra allt det jag vill göra. Inget ska dra mig tillbaka!

T ex, försök att hindra mig från att se Rammstein till sommaren! KOMMER ATT BLI AWESOME!

Detta år ska jag också söka in på högskolan i Dalarna så håll era tummar! Ska söka andra skolor också men vill helst in där!

Då kanske det blir en flytt dit också? Vem vet? Vi får se vad året har att erbjuda.

Tiden väntar inte för någon.

Skrik ut ikväll för allt du orkar och lova dig själv att du ska göra allt för dig själv för att få ett bra år! 

Tänk på alla du älskar och folk du kanske kommer älska. Tänk på alla som inte är med dig på denna dag. 

Detta år som kommer vill jag inte ångra något.


Ha ett bra ny år så hörs vi säkert snart!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 26 december 2013 22:51

Nu ligger man hemma i Emmas säng efter några dagars julfirande. Mätt och go är man efter dessa dagar och fått mycket fint i julklapp! Julen är en väldigt fin högtid tycker jag! Man spenderar den med människor man älskar och äter god mat och delar m...

Av Fredrika - 8 december 2013 21:02

Nu behöver jag lufta mig innan jag exploderar och slänger en stol på någon. (skämt åsido)   Hatar är ett väldigt starkt ord du inte ska använda om du verkligen inte kan stå för det... Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag HATAR dubbelm...

Av Fredrika - 10 oktober 2013 18:30

Det bästa med att bo med två vänner är att man alltid har någon att prata med! Dom är också bra på att montera! ;) *host* Om vi ska vara brutalt ärliga någon sekund nu så kommer vi till veckans sanning! Jag förstår mig inte på folk som uppför si...

Av Fredrika - 16 september 2013 16:38


Ja nu har man ju kommit igång med universitetet och studierna! Jag tänker inte säga att jag tycker det är lätt.. Det är mycket att läsa och jag får lite smått panik när jag missar en dag! Det gjorde det ju inte bättre att datorn ville krångla med ...

Av Fredrika - 29 juli 2013 22:59

Emma sa till mig att släppa lite ilska på bloggen så jag får nog ta och göra det.   Har precis sett filmen Agora (vilket jag tycker varenda kotte ska se) Den handlar om kvinnan Hypatia som ca 370-415 e.kr och som anses vara en av historiens för...

Ovido - Quiz & Flashcards