rico

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Fredrika - 7 november 2012 23:54

Ja här sitter man då med sina slingrande tankar som bara far runt men inte vill ge svar på någonting!

Har haft en dag med både fika och tv chill!

Var så längesen man träffade Emma W och Marica så det var fint med en fika och uppbokat serie tittande nästa vecka!

Sen blev det att träffa syster och killen hennes efter att jag och hon varit på centret ett tag och fick tag i as snygga skor!

Sen blev det Bonde söker fru och Stalkers på tvn, illa att första stalkern i programmet var i åmotfors! :s

Förresten ligger jag i sängen och lyssnar på disney musik just nu.. (nej jag är inte forever alone.. ) haha älskar verkligen musiken i disney och av någon underlig anledning så är alltid de "elakas" musik bäst! :O

Men men.. 

Har tillbringat helgen i Stockholm också, för andra gången i hela mitt liv.. xD

En helt klart godkänd helg! ;)


Men nu äter mina tankar upp mig snart.. 

Så ha ett underbart liv och har du något du vill ha sagt till någon? SÄG DET!

(kanske ska lyssna på det tippset själv någon dag. )


 

glada hälsningar från tjejen i skogen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards