rico

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Fredrika - 15 november 2012 17:50

Tjoho!
Igår tillbringades dagen med evelina den fina (lägg märke till min lilla vits)
Vi bakade dom goaste lussekatterna ever ! I know you want a taste !
Sen blev det bio med henne och Berry, det blev sista twilight filmen som var awesome! Förutom att filmen lurade mig till att gråta... Jag hatar att gråta! Inge kul alls!
Sov i mitt andra hem i natt och idag har jag och ävve varit i Arvika en sväng och senare blev det en härlig 4hjulings tur! Älskar att köra 4hjuling!
Sen blev det god mat och nu chillar vi i soffan. Jä mår Gött!

Sen blir det hem för att packa väskan igen eftersom man drar till Stockholm igen på lördag!

Taggar inflyttningsfest imöra också! Wiiho!

Ha det Gött!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards