rico

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Fredrika - 30 november 2012 22:42

Sitter i en lägenhet i Karlstad med fina människor. Vi har "bakat" lussekatter (dom smaka inte ens i närheten som mina fina lussekatter) haha! Men det har varit en bra dag det här faktiskt!

Jesper ringde en sväng imorse så vi pratade om allt mellan Pewdiepie, droger, sjukhus, skrattanfall och kvällar i åmotfors. Jag tror vi ringade in alla möjliga samtalsämnen!

Sen kom Miriam förbi en sväng och vi pratade om spöken! Blev fan rädd bara vi prata om det...

Hon skrämde mig så mycket med en bild av en spindel så jag slängde tallrik med smörgås på! Köttbullar över allt!

Sen ringde fina Jenny och frågade spontant ifall jag ville komma en sväng till Karlstad och ha häng med henne, Yasse och Louise? Vem kan säga nej till ett sånt fint erbjudande?

Inte jag iaf!


Så nu sitter vi och sjunger till lite gitarr spel!

Benny är säkrad i x factor så nu KAN jag ju INTE missa finalen nästa fredag! INTE INTE INTE!

Älska dessa filurer alltså! Lite prat om kärlek, sex, osäkerhet, drömmar, vrf livet slänger käft smällar och mycket MYCKET mer!

Många skratt anfall iaf!

Har köpt ny mössa också! :D SUPERDUPER NÖJD!

Imöra blir det att jobba lite innan vi ska iväg och fira mormor!

Hoppas alla har en fin kväll och jag skänker en tanke till alla jag känner! (nu fick jag mycket att göra)


PUSS PÅ ER!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards