rico

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Fredrika - 8 november 2012 20:54

Just nu sitter man på en grön matta i en lägenhet i Karlstad. Musik och för över bilder från kamera.

Då var det inbokat Stockholms besök den 7 december också, FETT NICE!


Jag flyger och far som vanligt mellan sköna människors hem, ikväll blir det att sova hos Yasse, imöra blir det hem till Alex och träffa henne och bebisen, lördag blir det jobb och sen ut till Edsvalla för efterlängtat häng med mina sköna brudar och på söndag blir det att träffa ängeln Jonna efter att ha sett henne i musikalen Annie Get Your Gun!

Låter som en bra helg detta tycker jag!


Hoppas på mera jobb också nu under november för annars blir inte december lönen så nice.. 


Man vill göra så jävla mycket just nu men så ska allt kosta och hålla på... Blir fan bitter... 

Varför kan inte vissa saker vara gratis för och inte behöva kosta så hiiimla mycket? 

Men men jag kommer inte få mer pengar bara för att jag klagar så nu slutar jag med det!


Tagga bio med syster, Berry och mamma nästa vecka iaf! It's going to be awesome!


Puss hej från puppy face!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards