rico

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Fredrika - 12 november 2012 20:54

Fotbollsgala ! Ligger i soffan i graf som vanligt och kollar fotbollsgala med systeryster och Anders, känner mig snart som en forsberg!

Har kommit på att jag inte klarar mig en enda dag utan musik. All sorts musik (förutom dansband).
Syster så något fint om mig förut... "Fredrika är som en katt, bara man ger henne lite mat och lite kärlek så stannar hon kvar."
Det var väl fint sagt! Eller? x) haha

Kolla in det fina inlägget hon gjorde om mig! Www.nailpolish.bloggplatsen.se

Taggar bio på onsdag också! Sista twilight filmen nu då!

Har kommit fram till att vi tjejer är väldigt glada i drama. Tjejer som bara inte kan släppa saker och gå vidare finns det ju många av.. Men om just du är en sådan tjej som är väldigt lång sint , förpesta inte alla andras vardag med det är du snäll. Jag kan förstå om man inte tycker om alla människor men om du går runt till varje människa du möter och säger så mycket dumma saker som du bara kan om den person du inte gillar så säger det ju mer om dig än om den andra personen.
Ville väl bara få fram punkteen att tänk dig för innan du säger för mycket, det kan komma tillbaka som en käft smäll

Men för övrigt så hoppas jag alla lever livet och inte ångrar något!

Av Fredrika - 12 november 2012 00:12

Skräll att jag nästan missa bussen i morse.. Haha!

Nej men hej hej!
Idag var jag äntligen iväg och såg Annie Get Your Gun som fina Jonna medverkade i. Jag säger bara det, fy FAN va bra den var! Lite kärlek och mycket skratt, en musikal i min smak helt enkelt! Så alla ni människor som inte sett den, gå för guds skull och se den! Värt varenda öre!
Åå kan inte sluta tänka på den!

Nu ligger man hemma i soffan och jag kom precis på att jag är verkligen nästan aldrig hemma. Alltid är jag någonstans och far i Sverige!
MEN jag har väldigt roligt!
Nu för tiden har alla människor en klocka men aldrig tid.. SLÄNG BORT KLOCKAN OCH TA DIG TID!
*punkt*

Har också kommit på att jag ska göra som Erik och Mackan på tvn. Jag ska göra en lista på 99 saker jag ska göra innan jag dör! Awesome!

Men nu ska jag fortsätta kolla på Ink Master Sverige så här in på natten.

Ha det bäst!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards