rico

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Fredrika - 10 november 2012 23:43

Ligger i sängen hos eme och skrämmer upp varandra så det blir nog ingen sömn här i natt inte!
Har haft en as fin kväll med denna kvinna idag och vi planerar att detta får hända oftare!
Just nu försöker vi bestämma vad jag ska ha på mig nästa fredag när det blir ut gång i Karlstad (vi försöker koncentrera oss på något annat helt enkelt)
Jag har två val iaf så jag får väl bestämma mig på torsdag eller något..

snart blir det antagligen skräck film, inte för att det skulle göra saken bättre, men man kan fan inte låta bli! Varför vill man frivilligt bli rädd så man inte kan somna undrar vissa?
Jag har kanske inget vettigt svar på detta men personligen tycker jag att det är rätt roligt att bli LITE rädd. Det värsta är ju när filmen är slut och du ska försöka sova själv i ett kol svart rum..
Jaja men det tar vi sen!

Imöra blir det att dra till Säffle och kolla in duktiga jonna i Säffle operans uppsättning av Annie Get Your Gun. Är as taggad!

Hoppas alla andra har en fin kväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards