rico

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Fredrika - 22 november 2012 00:29

Känner att jag skriver rätt mycket idag! Men kan inte sova så jag får göra det och lyssna på massa musik!

Lyssnade igenom låtarna man har på datorn och herre gud säger jag bara. Vissa låtar har så kraftiga minen i sig! 

Men det är väl bra antar jag? 

Tänk om man kunde radera minnen. Skulle man verkligen vilja göra det då?  Vissa saker säger man ju ibland att man bara vill glömma. Men det som hänt oss i våra liv är ju det som formar oss som personer. Men det är säkert på både gott och ont. Känns som att allt här i världen har både en ond och en god sida!

Personligen skulle jag tycka att det vore skönt om vissa saker inte var så komplicerade. Vore så skönt ibland om det bara var enkelt och hur lätt som helst. Men det är kanske bara min lilla knäppa hjärna som tänker så. 

Önskar ibland att jag var Proffesor Dumbledor! När hjärnan svämmar över som den gör denna kväll/natt så vill jag ha hans bägare som han lägger ner sina tankar i så att han slipper ha allt simmandes i huvudet. Man blir ju nästan snurrig!

Det vore ju inte kul om man hade svar på alla gåtor i livet men det skulle underlätta om man fick lite ledtrådar iaf! Det är väl inte så mycket begärt? Haha


Just nu när man skrivit så att det snart ryker om fingrarna så lyssnar man ju självklart på Disney! Älskar texterna, Älskar musiken, Älskar rösterna, Älskar den där lilla tankeställaren  man kan få av dem. 


Vill också lägga in en sak som jag glömde bort att skriva i inlägget jag skrev imorse. Världens sötaste och gladaste människa vid namn Sandrine (förlåt om det är stav fel) gav mig världens coolaste plånbok för att den matchade mitt mobil skal! Du är för goo du!! Tackar och bugar tusen ggr om!


Nej nu får jag fortsätta i mitt hav av tankar och ni andra får antingen sova väldigt gött eller slå en pling vet jag!


 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards