rico

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Fredrika - 23 november 2012 21:24

Hej hopp hallå!


Idag har man jobbat och slitit lite (äntligen) och det kändes att man inte hade jobbat på en vecka när man kommer in i butiken och ska plocka fram varor och inte längre hittar vart saker och ting ska vara!

Men det var riktigt härligt att träffa arbets kamraterna igen! Saknar dom allt lite när man är borta så länge.


Kvällen spenderas med Evelina, Berry och Stefan! Det har varit Tacos och lite x-factor fram tills nu. Den där Benny Hult säger jag bara. Han sjunger ju som en Gud! Ååååå!

Men resten av kvällen så blir det väl fortsatt mys och i natt ska Evelina iväg och jobba och jag ska jobba till morgonen igen! 

Ska också beställas tåg biljetter åt mig och Yasse också! 


Ja ni... Vad kan man annars vilja prata om då? 

Imöra blir det myskväll med Emma och Miriam! Det gillas starkt och faster fyller år också så det blir väl att gå dit och säga grattis en snabbis!


Dagens onödiga fakta: "När killar är i tonåren upp till 30 så har dom mer sex lust än tjejer. Men när tjejerna är 30 och uppåt så ökar deras sex lust och killarnas minskar." - Berry Kling


Vet dock inte om detta stämmer.. ? 


Tjolahopp tjolahej!


Hjärtat hoppar över ett slag <3

Av Fredrika - 23 november 2012 00:20

Har varit med ävve på dagen och nu på kvällskvisten kom yasse hit med sitt glada tryne ! Suttit och pratat i timmar nu.
En sak som gör mig på riktigt förbannad är dumma folk på Internet. Som blir så himla tuffa och kaxiga när dom sitter framför en skärm. Du kan inte ens kolla mig i ögonen om du möter mig men du kan fan sitta och förnedra mig på Internet!? Snälla.. Gå vidare med ditt liv istället. Jag bryr mig inte om att sitta och spy ut ord över dig så vad ger dig anledningen att göra det över mig? Glöm bara bort att jag ens existerar så kan vi bara leva på samma jord och inte veta om varandra. Man slösar ju bara på massa energi.

Tycker inte om att bli förbannad så här men..

Nej nu ska jag och yasse fortsätta flumma och kanske se på en Disney film!

Ha det Gött och slösa inte med energin!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards