rico

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Fredrika - 14 november 2012 00:57

Eftersom Emelie ville ha ett inlägg som bara handlar om henne här så ska hon självklart få det!

Emelie... Du är den mest knasigaste, heligaste, skönaste tjejen i kronoparken!

E=evigt snuskig
M=Macho
E=energisk
L=lätt skrämd
I= som i skriker som en full vuxen karl
E= envis som en åsna

love you bro!

Av Fredrika - 14 november 2012 00:44

Tjabba tjena hallå!
Älska att vakna upp av en katt som kurrar mig i örat! Eller?
Haha nej men för en gång skull så vaknade jag före kära evelina och som den fina vän jag är så låt jag henne sova ;)
Sen blev det hem till mig och vi skulle göra lussekatter men så kom vi fram till att jag typ inte hade några ingredienser till det så det fick bli negerbullar ist!
Fast nej.. Jag hade ju inge havregryn... Men då kom Fredrika på den smarta idén att ta fulkorns ris i stället! Blev ett jävla tugg motstånd..

Sen drog man iväg till Emma och Emelie i Karlstad och kolla skräckfilm, så nu har man världens fetaste blåmärke på låret.. Av någon anledning så slår min älskade Emma mig varje gång jag är här av olika anledningar! Hmm? Älskar dig ändå Emma!

Beställt biljetter till Stockholm också! Så nu blir det att fara dit igen på lördag. Fett Nice!

Taggar fest på fredag också Så det ska bli intressant att se hur jag ska ta mig upp på lördag. Men det går!

Nu ska jag hålla mig vaken till kl 2 typ för att möta Jonna som också ska sova här i natt, hänger antagligen med henne till skolan imöra så att man ser att dom tar hand om den nu när jag är föredetta elev!

Nej men om någon vill hjälpa till med att hålla mig vaken tills Jonna kommer så är ni välkomna på telefonen!

"Forget who hurt you yesterday, but don't forget who loves you tenderly today"
Ett fint citat så här in på natten!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards