rico

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

En dag när du öppnar din dörr

Av Fredrika - 14 november 2012 00:44

Tjabba tjena hallå!
Älska att vakna upp av en katt som kurrar mig i örat! Eller?
Haha nej men för en gång skull så vaknade jag före kära evelina och som den fina vän jag är så låt jag henne sova ;)
Sen blev det hem till mig och vi skulle göra lussekatter men så kom vi fram till att jag typ inte hade några ingredienser till det så det fick bli negerbullar ist!
Fast nej.. Jag hade ju inge havregryn... Men då kom Fredrika på den smarta idén att ta fulkorns ris i stället! Blev ett jävla tugg motstånd..

Sen drog man iväg till Emma och Emelie i Karlstad och kolla skräckfilm, så nu har man världens fetaste blåmärke på låret.. Av någon anledning så slår min älskade Emma mig varje gång jag är här av olika anledningar! Hmm? Älskar dig ändå Emma!

Beställt biljetter till Stockholm också! Så nu blir det att fara dit igen på lördag. Fett Nice!

Taggar fest på fredag också Så det ska bli intressant att se hur jag ska ta mig upp på lördag. Men det går!

Nu ska jag hålla mig vaken till kl 2 typ för att möta Jonna som också ska sova här i natt, hänger antagligen med henne till skolan imöra så att man ser att dom tar hand om den nu när jag är föredetta elev!

Nej men om någon vill hjälpa till med att hålla mig vaken tills Jonna kommer så är ni välkomna på telefonen!

"Forget who hurt you yesterday, but don't forget who loves you tenderly today"
Ett fint citat så här in på natten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 26 december 2013 22:51

Nu ligger man hemma i Emmas säng efter några dagars julfirande. Mätt och go är man efter dessa dagar och fått mycket fint i julklapp! Julen är en väldigt fin högtid tycker jag! Man spenderar den med människor man älskar och äter god mat och delar m...

Av Fredrika - 8 december 2013 21:02

Nu behöver jag lufta mig innan jag exploderar och slänger en stol på någon. (skämt åsido)   Hatar är ett väldigt starkt ord du inte ska använda om du verkligen inte kan stå för det... Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag HATAR dubbelm...

Av Fredrika - 10 oktober 2013 18:30

Det bästa med att bo med två vänner är att man alltid har någon att prata med! Dom är också bra på att montera! ;) *host* Om vi ska vara brutalt ärliga någon sekund nu så kommer vi till veckans sanning! Jag förstår mig inte på folk som uppför si...

Av Fredrika - 16 september 2013 16:38


Ja nu har man ju kommit igång med universitetet och studierna! Jag tänker inte säga att jag tycker det är lätt.. Det är mycket att läsa och jag får lite smått panik när jag missar en dag! Det gjorde det ju inte bättre att datorn ville krångla med ...

Av Fredrika - 29 juli 2013 22:59

Emma sa till mig att släppa lite ilska på bloggen så jag får nog ta och göra det.   Har precis sett filmen Agora (vilket jag tycker varenda kotte ska se) Den handlar om kvinnan Hypatia som ca 370-415 e.kr och som anses vara en av historiens för...

Ovido - Quiz & Flashcards